Wednesday, January 24, 2007

woensdag 24 januari

Hallo allemaal

In dit hele gebeuren even een lichtpuntje, alhoewel het een pieppuntje is. Vanavond kwamen we bij dirk sietse op bezoek en ik zag zijn arts nog lopen. Dus ik zeg tegen Gjalt, ik ga ff vragen hoe het met zijn bloedwaarden is, dus ik naar de arts, zij zei is uw man er ook want ik wil even wat met u bespreken, gelijk begint er in je onderbewustzijn een alarm bel te rinkelen , ik dacht o my God nu zegt ze enzovoort enzovoort. Maar nee de bellen waren te vroeg, zijn arts vertelde ons dat ze vanwege zijn beenmerg de 6 chemo niet aandurfden want ze waren bang dat dan zijn beenmerg het niet zou aankunnen om te herstellen. Daarom willen ze de scans volgende week doen en in de week van 12 februari zijn been amputeren.

Je schrikt o wat snel maar ook grote opluchting en dankbaarheid, de 6de zware chemo hoeft niet. Toen wij samen met de arts, dirk dit vertelden was er een enorme opluchting voor hem….. die 6de zware chemo hoeft niet en we bemerkten ook opluchting van yes dan ben ik ook eerder die tijdbom dat ding kwijt want zo noemt hij zijn been.

Verder gaat het opwaarts met dirk. Zijn beenmerg maakt cellen aan…. Nu 1.8. , de normale waarden zijn 4 maar ze zijn al blij en tevreden als het 2 word, ze hebben ons verzekerd dat dirk met zijn verjaardag de 31ste zo wie zo thuis is, ik zei tegen dirk dan steken we de vlag uit yes zei dirk, wel morgen meer nieuws

liefs the gjaltomaatjes

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wat een heerlijk nieuws!
Op naar 31 januari en dan mag inderdaad de vlag uit!

1:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

fantastisch nieuws! meer zegen voor jullie!

5:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Super! Op naar de 31e!

12:27 PM  

Post a Comment

<< Home