Sunday, April 22, 2007

Zondag 22 april

Even weer een update

Donderdag moest Dirk Sietse voor controle van de bloedwaarden. Ans onze trouwe hulp ging mee want ik moest werken, de bloedwaarden waren aan de lage kant en daarom moest ik vrijdag met dirk te prikken in Dokkum. Middags werd gebeld, de waarden waren aan het stijgen dus hoeven we niet naar Groningen voor een bloedtransfusie gelukkig maar.

In het ziekenhuis in Dokkum trof ik Ellie. Ellie en haar gezin hebben ook veel meegemaakt. Ze verloor 2 van haar kinderen en pas geleden haar man, hun leven gaat niet over rozen net als bij ons, maar we waren er beiden wel over uit dat we ondanks alles ons gedragen weten door God en door gebed.. Ook waren we het eens over het feit dat alles, je als gezin heel dicht bij elkaar brengt. Ellie zou je me ff willen mailen dan mail ik jou die spreuk even. Mijn mail is jannygjaltema@home.nl. Hier gaat verder alles goed. Dirk knapt op met de dag en de bouw snelt voort, hieronder vind je foto’s groetjes the gjaltomaatjes

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wat ziet die kamer en badkamer er geweldig uit zeg! Wat heerlijk dat het al zo snel klaar is en wat fijn dat Dirk zo goed gaat. Top!

11:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wat fijn om zoveel goed nieuws te lezen.
Gelukkig maar dat het met de verbouwing zo goed opschiet.
Houd vol DS!

12:53 AM  

Post a Comment

<< Home