Tuesday, November 07, 2006

dinsdag 7 nov

Vandaag was het een spannende dag, Dirk Sietse zag enorm op tegen de tweede chemo kuur, ook vooral omdat de chemo nu door een infuus gaat via zijn arm. Vandaag waren we de hele dag bij hem en hij was blij dat we er waren.

Op zo’n dag praat je weinig. Dirk Sietse leest wat en ziet tv. zo nu en dan helpen we hem om het zo geriefelijk mogelijk te maken. Soms zijn er gesprekken, maar meestal genieten we van elkaar dat we bij elkaar zijn, dat we er zijn stelt hem gerust, op de middag gaat Gjalt weer naar huis om de andere kinderen op te vangen.

Maar mem is er en dat is vertrouwd voor hem, om plusminus 5 uur werd de eerste chemo aangehangen. Goed dat ik er bij was, want de zuster zou de tweede chemo soort aan brengen, ik zei Dirk Sietse moet toch eerst die oranje chemo die er in 5 minuten doorheen moet, o ja zei de zuster sorry ik was al verder, dus gelukkig werd toen de eerst goede chemo aangehangen. Dirk Sietse voelt zich vandaag wonderwel goed, We voelen Gods nabijheid zo enorm.

We gaan door!! Dirk Sietse is strijdbaar, in mij komt op het lied: omdat HIJ leeft ben ik niet bang voor morgen, en zo is het met onze God kunnen we alles aan ook al is het soms enorm zwaar, ik weet dat Hij erbij is

Janny

0 Comments:

Post a Comment

<< Home