Wednesday, December 20, 2006

woensdag 20 Dec.

Lieve mensen

Vandaag had Dirk zijn tweede Chemo in deze 4e sessie en wonder wel doorstaat hij deze prima tot nu toe. Geen strak bekje, niet beroerd, niet misselijk en gelukkig heeft hij eetlust. Hij heeft daar een menucyclus van stamppotten en pasta’s. Vandaag was het Bami! Zijn lievelingseten!! Maar ja niet zoals het thuis opgediend word, maar dat moet hij maar op de koop toe nemen.

Anders, als hij eten wat koud word, laat hij het er bij zitten “het is koud ik wil niets meer”maar vanavond vroeg hij mij “kan het nog even in de miep miep” ik heb zin in meer.

Vanmiddag belde hij of we ook popcorn mee konden nemen. Toen ik hem zo net belde had hij bijna de hele zak op!!! Heit wat is dit lekker ik heb jaren geen popcorn gehad…( in zijn beleving) heerlijk!!

Als hij zich goed voelt daar in het UMCG ga je ook met een goed gevoel naar huis, ook als is het moeilijk voor ons om hem daar achter te laten.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Beste Gjaltomaatjes!

Ik dacht dat die zwarte achtergrond achter dit blog nu wel een kleurtje mocht worden onderhand?
Of is het chique bedoeld?
Dirk Sietse: dat je maar lekker mag ieten, mienjong en: nog even doorzetten en dan fijn thuis met Kerst!
Groetjes,
Annemarie

2:34 PM  

Post a Comment

<< Home