Tuesday, November 28, 2006

Dinsdag 28 nov

Update

Hallo allemaal!

Van morgenvroeg zijn dirk sietse en ik weer richting Groningen gegaan , om 6 uur vanavond is hij aan zijn derde chemo begonnen hij zag er enorm tegenop, ook omdat hij thuis enorm mist.

Afgelopen week was zo zalig om hem in ons midden te hebben , dirk sietse bloeide deze afgelopen week ook enorm op. Hij genoot van alles, en wij genoten van hem, hij at thuis gewoon weer heerlijk en had zin in allerlei dingen, vaak s, avonds om 10 uur nog een broodje hamburger. Afgelopen week is hij dus ook gelukkig 3 kilo gegroeid, de artsen waren dik tevreden.

Vanmiddag hebben dirk en ik heerlijk gegeten in het restaurant beneden, een Bourgondische gehaktbal met friet, vanavond had ik een super broodje gezond voor hem gehaald, en die heeft hij met smaak opgegeten., Vanavond toen we weggingen was hij enorm emotioneel en wij ook het is moeilijk om hem achter te laten, ook al weet je die chemo,s die moeten, wil hij overleven, dus dubbel gevoel.

Het liefs neem je hem mee naar huis, , thuis nu is zijn bed leeg en dat voelt verdomde piep piep, want je mist hem die grote knul van ons die zo ongelofelijk sterk is en zo een overlevingsdrang heeft, die anderen troost “zit maar niet over me in want IK blijf leven” echt zo enorm om te zien, dat hij die kracht krijgt, had vandaag een gesprek met kamer genoten van dirk en die beaamden die kracht krijg je van GOD, , echt wel, want alleen red je dit echt niet, want dit is zo zwaar, wij weten ons gedragen door GOD, en aan een ieder die geloofd bid a.u.b. voor dirk en voor ons

liefs Gjalt en Janny en de kids

0 Comments:

Post a Comment

<< Home