Wednesday, May 02, 2007

woensdag 2 mei

Wel we zijn weer een week verder, en de bouw gaat mooi verder, sinds zaterdag kan dirk zijn eigen w.c. gebruiken en zoals dirk zegt ik voel me weer meer mens.

Afgelopen dinsdag ging dirk naar Groningen voor zijn vierde chemokuur maar s,middags om 1 uur belde hij, mam.. pap mag me weer ophalen want de kuur gaat niet door, omdat mijn bloedwaarden te laag zijn, , tjee ik snapte er niets van want het gaat goed met dirk en dan toch te lage bloedwaarden, dus heeft Gjalt hem weer opgehaald. Nu moet dirk volgende week kuren, we hopen dat dan de bloedwaarden goed zijn.

Op dit moment is de schilder bezig in dirk zijn kamer en douche, hopelijk kan dirk dit weekend er slapen, hij en wij zien er naar uit dat hij zijn eigen plekje heeft, zodat wij weer ruimte in de huiskamer krijgen.

Volgende week gaan we leuke meubels voor dirk zijn kamer kopen bij ikea, dirk heeft zelf al een nieuwe mega computer gekocht en een lcd t.v. en een stereotoren , ik denk dat we dirk voorlopig niet weer in de huiskamer zien maar dat hij vanaf volgende week op zijn eigen appartementje zit, wel voor zover voor vandaag, volgende keer weer meer nieuws en foto,s groetjes the gjaltomaatjes

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Veel plezier met het uitzoeken van de nieuwe meubels!
Jammer dat de chemo niet doorging vooral omdat DS zich wel goed voelt.
Een fijn weekend toegewenst!

2:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gaat goed, houden zo!
Lekker eigen plekje inrichten, have fun!
Groetjes,
Annemarie

12:23 PM  

Post a Comment

<< Home