Saturday, November 18, 2006

zaterdag 18 nov.

Vandaag is het zaterdag… en dag om iets in de tuin te doen of je auto te wassen. Voor ons een dag van veel contact met DS. Hij mist ons en is heel erg onwennig van zijn broertjes en zus en van zijn vader en moeder.

De koorts is weg en het zelfstandige eten gaat met moeite, maar hij doet zijn best!~

Hij komt de tijd door met TV kijken kleptoppen ( filmpjes kijken) en telefoneren met ons. Hij probeert veel drankjes uit met extra voedingswaarden. Het smaakt allemaal erg vies in zijn beleving. Maar de knop moet om, wel vies maar goed voor mijn gestel.

Vanmorgen een lekker zaal arts welke meld …maandag mag je naar huis .Je bloed is oké . Een half uur later komt er een verpleegkundige welke meld, er is en bacterie gevonden in je bloed, je moet blijven de eerste dagen …om gek van te worden. Je balanceert steeds tussen uitspraken. Maandag maar weer een gesprek met de artsen welke wij als gesprek partners hebben.

We zij even naar het Internet café geweest zodat hij even de comment’s kon lezen op zijn blog en om even uit het ZH sfeertje te komen.

Het is moeilijk om hem weer los te laten om de terugweg naar Dokkum te gaan ondernemen. Het is dan ook weer erg laat als we thuiskomen.

Zijn nieuwe kamer nummer is 73 op D2

2 Comments:

Blogger broadwaythehardway1988 said...

Mijn beste wensen voor Dirk en de rest van zijn familie in deze verschrikkelijke situatie. Blijf alsjeblieft positief en vecht door. Ik weet dat het een harde strijd is, maar geef niet op. Je zult dit winnen. De allerbeste groeten uit Noorwegen

(Yes, I have cheated. Thanks to friends I have in Holland, they helped me translate the above.)

10:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Goh, weet niet goed wat zeggen... ik denk voortdurend aan jullie. En kan alleen maar zeggen.. sterkte!

Ik lees hier dat Dirk alles heel vies vind smaken. Nou weet ik van een vriendin die chemo heb gehad dat ze het zelfde probleem had. Die heb enkele maanden geleefd op vla en slagroomtaart, omdat het de enige dingen waren die niet vies smaakte. Niet echt gezond..maar je sterkt er toch van aan. Misschien een tip voor Dirk.

5:54 AM  

Post a Comment

<< Home